är med fanny!

hejsan!
jag har inte skrivit på länge för har inte känt mig så bloggsugen på sistonde.
men i alla fall så fyllde jag år i går och det blev att fira ute hoss farmor och farfar med farbror,kusin hennes mamma och pappa och min pappa och min gammel farmor och farmo0r och farfar.  vi grillade och åt tårta och myste här kommer alla prisenter jag fick.

mamma och nicole: 500 kr
pappa: en telefon samsung tutch lila.
farmor och farfar: mascara,väska,h-tröja,h-byxor,twiligt bocken 3, twiligt boken 4, läppglans.
kusin: en skön filt typ lurvg lila, en skål med ett ljus i , en blomma,
farbror: en blomma och ett kort.
mormor och morfar: 600kr

det var allt jag fick men sen idag har jag vart på kolmården med kusin farmor och farfar och pappa vi gick omkrig lite sen åkte jag hem till fanny och sen har jag spenderat kvällen med henne och emma. nu orkar jag inte skriva mer pusshej:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0