home sweet home!

hejhej!.
idag har jag inte gjort så mycket  mest bara kollat på tv och sånt med fanny. sen gjorde jag i ordning mig och drog till stan en stund. sen blev det åka och gå ut med bebis ronja. sen drog jag hem och nu sitter jag här och väntar på att maten är klar hungrig är man somsagt!.
jag holler på att städa mitt rum nu jobbigt!, men va tvungen för det var as stökigt men ska forsätta med det det blir nog nott inlägg ikväll tror jag.

dagens outfit!
.jeans schorts från - bikbok.
.svart linne - hm
.h - tröja blå - ginatricot
. converse- bellas shoes

pusshej<3

Kommentarer
Postat av: eva

fin blogg :)

kolla gärna min blogg & kommentera !

ha en bra dag!

2010-08-16 @ 17:11:06
URL: http://gillmanthatsright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0