TRÖTT!

hejsan. jag han inte skriva igår men jag var allafall med fanny och min pappa och kollade på telefon och det blev en samsung tutch lila. sen efter det så drog vi hem till fanny och fixade i ordning oss sen till eneby och va med steffi ett tag sen blev det johanna och jag och fanny sov även där. vi var ute och yra omkring gick till mc och åt chees burgare vi va ute till kl 5 på morgonen sen drog vi in till henne och kolla på tv och sen sommnade jag vid typ kl 6 :) och sen vaknade jag vid tolv så jag är ganska trött kan man säga. sen idag har det vart rätt chill jag har hjälpt till med ronja och sen kolla vi på film och myste sen drog jag hem till mig och nu ska jag kolla på non film tror jag:) imorgon blir det stallet och träffa älsklingen:):)<3 pusshej


Kommentarer
Postat av: lina :)

fin bild ! :D <3

2010-08-03 @ 01:17:29
URL: http://llinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0