väldigt länge sen!

hejsan bloggen!:)
jag har inte kunnat blogga nu på länge för min data har damp och internet funkar inte. men ialla fall sitter här med steffi sover hoss henne idag så lånar hennes data och bloggar lite. men idag har jag,steffi,tiffa vart på augustifestivalen och sedan kollat på fyverkerierna och där nere träffa vi cicci,heidi,hg,emma, och ett grattis till emma som fyller 20 idag. sen vid typ 22.30 så gick jag och steffi ner mot tågstation och väntade på matsa som skulle komma och hämta oss. sen när vi kom hem så åt vi och styrde mest bara chillat. men i morgon blire agustifestivalen igen men med emma,johanna,steffi men jag och steffi ska gå på stan innan det och handla lite kläder och det inför skolan. men det blir nog så att steffi eventuellt sover hoss mig imorgon. men jag kommer kunna blogga imorgon okså för hon tar med sig datan hem till mig. men nu ska jag va social mot steffi pusshej:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0