bio med fanny!

hejsan
idag så vaknade jag vid typ 11 eller nott sen efter det åt jag frukost sen skusade farmor och farfar hem mig.
sen drog jag och hjälpte till med lille doggen typ en timme, sen efter det drog jag till fanny banny:).
och vi gjorde i ordning oss sen stack vi till emma och var med emma och johanna ett tag . sen drog jag och fanny och gick en liten promis med lill doggen och sen tog vi bussen hem till mig och fixade oss. sen stack vi till bion och vi såg trollkarens läring den var okej ganska bra faktist. men nu ska vi typ sova kl är fem över halv tre och vi ska ut och jogga i morgon klockan halv nio en runda runt strömmen men jag ska sova nu så jag orkar springa pusshej:)

Kommentarer
Postat av: emma

sv; nejnej du är gööööllig <3

2010-07-30 @ 03:08:08
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0