öknehult:)

hejsan!
sitter här med en galen liten tilde som kör omkring.
 idag när jag vaknade så packa jag det lilla sista då. sen efter det så kom farmor och farfar och hämtade mig och fanny skjusa mig hem till henne för jag sover här inatt. nu är jag jävligt spänd jo för i morron så blire öknehut som jag typ har tjatat om i varje inlägg unefär ska bli så jävla kul.
men jag kanse inte kan blogga så jätte mycket där men nott inlägg blire vell för emma och johanna och steffi tar ju med sig datan dit. så kanse får låna non data och skriva lite men nu ska jag nog kolla så jag har med  mig allt och så men ni får ha en kanon sommar för det ska jag ha i alla fall.
puss på er:)<3


Kommentarer
Postat av: fanny

för här kommer vi öknehult! :D<3<3<3

2010-07-01 @ 19:26:08
URL: http://fannysmedberg.blogg.se/
Postat av: anonym (;

du, fin stavning du har o__O

2010-07-09 @ 15:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0