jordgubbarna!

hejsan kom nyss hem från steffi!.
idag så åkte vi ju till monette då, steffi hoppade i hoppdungen med monette och
fanny hoppade okså. vi var ju vid ringsta och där finns det ett jätte stort fält med jordgubbar.
så vi vart så sugna att vi va tvungna att gå dit och äta lite. sen när vi står där vi fältet och frossar jordgubbar så
vänder sig fanny om och ser en traktor komma i mot oss. vi springer till cyklarna och slänger oss på och cyklar som bara fan. var så jävla rädd jag var först fanny sen och stakaren steffi sist och hon har ju asma så
hon kunde inte andas och han bara forsatte att gasa ännu mera.
sen så cyklade vi in till stallet och ut på vägen. steffi bara skaka och hade jätte svårt att andas jag fick panik tog tag i cykeln så hon stanna. kraken lilla men sen efter detså åkte jag hem till steffi och var där
tills halv 10. sen cyklade jag hem men nu  sitter jag här och gör inget. jag kom på att jag ska åka till grönalund den 29/6 tisdag med pappa, morbror,kusin roligt!.
men hörs i morron:)
 
här kommer en bild på cykel dårarna!.



jag      fanny                steffi                    traktor hälveten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0