lördag!

hejsan !
jag han alldrig skriva i går men jag skriver nu vad jag har gort.
men i alllafall så blev det första doppet i går med johanna,emma,fanny,jag ,stephanie,evelina.
men var jävligt kallt!. typ stog och vägra för ville inte hoppa i var så jävla kallt.
a efter badet så cycklade vi hemmåt jag sov hoss emma. kul vi hadde lite roligt vi. var med
fanny ett tag okså!.

och idag har jag varit i stallet efter stallet åkte vi och bada igen. men jag typ dopa mig bara lite för va så kallt.
efter det så åkte jag och johanna,emma hem till emma sen var jag där ett tag sen dragga jag hem till mig.
jag och pappa har ätit mc mumsigt!. nu ska jag typ kolla på film och mysa !.

puss hej leverpastej!(:

Kommentarer
Postat av: fanny

vaddå kallt!? ;o

de va as varmt hörrö du <3<3<3<3

2010-06-08 @ 19:36:52
URL: http://fannysmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0