onsdag&torsdag

hej jag har vart jätte dålig på att blogga men jag hinner inte alltid men jag tänkte skriva nu.

onsdag:
jag sov hoss farmor och farfar sen åkte jag och farmor och shoppa lite på maxi. jag köpte:

. två svarta linnen. 100kr
. ett vit och blå randigt linne. 50kr
. en tröja med guldiga streck på. 75 kr
.en tröja med ett tryck på. 100 kr
. gladiatorskor med nitar på svarta 250kr
. ett linne med ett tryck på. 50 kr
. en leopard bh. 50 kr

torsdag:
var på himpa med lydia men jag bada aldrig kände inte för det så sola
istället efter det så var jag med fanny hon sov även hoss mig
vi kollade på sommaren med göran.

det var dä jag gjorde i torsdags och onsdags men ha det kanon så hörs vi i kväll puss. ♥

Kommentarer
Postat av: fanny

ja har två katter :)

2010-06-18 @ 22:32:45
URL: http://fannysmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0