översvämmning och hela fadderullan!

hejsan klockan är 12:25 har sovit ass länge i dag i mot vad jag brukar göra.
var med johanna och fanny igår och vi sov hoss johanna kul.
vi kollade på film sällskapsresan så jävla sköna dom är.
sen satt vi datan en stund, sen typ mitt i natten gick vi och bada.
vi hälde mera och mera och mera skum så det bara växte.
sen så kolla fanny ner på marken då vart det skum över hela golvet.
det första jag sa vad: AAKKTTA MIN TTRRÖÖJA!
FANNY: HÅLL KKÄÄFTEN AAKKTA MIN MOBIL.
JOHANNA: AAKTA MITT GOOLLLVV!  sen hämtade fanny och johannna massa med handukar
och la det över golvet. ja vi fick till mÅnga goda SKRATT DEN KVÄLLEN. BILDER PÅ SKUM KAOSET!

kommer när fanny har lagt in dom på datorn.

men ni får ha en forsatt trevlig morgon PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: johanna

bääääästa! <3<3<3<33<

2010-06-21 @ 14:35:23
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0