@Emmas place.

heeeeej:D
just nu är jag hemma hos emma med johanna och sover även här idag:D.
vi chillar med lite chipseri och coleri och det kanske blir och kolla på non film eller nått har ni nått filmtips så släng en en kommentar vettja;).
men nu ska jag och johanna pilla varandra i stjärten så vi höres senare hahahha:D.
na skoja.
förut så var jag hos mormor och morfar och jag fick en 500 lapp och ett påsk ägg och av mammi så fick jag en bikini från bik book och ett kort så jag kan ladda mobilen och så ska jag få hårfärg också men mammi hittade inte den jag ville ha men jag ska kolla på maxi non dag:D.
och imorron blire åka till farmor och farfar men jag bloggar mera imorron:D.
puuuuuuuussssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0