den vackraste stunden i livet va den när du kom.

hej på er:D
jag har kollat på film hela dan i stor sätt och och pluggat lite, jag var i klocket förut och snackade lite med bästa fanny.
för jag hatar att sitta inne hela dan även om jag är sjuk så måste jag u och ta lite luft.
men men imorron kommer jag nog inte gå till skolan heller för jag måste vila upp mig inför öknehult som vi ska till på torsdag och det vill jag ju inte missa.
så det blir ganska mycket att göra imorron packa,gå på stan, hämta kläder istallet och allt.
men nu ska jag gå och göra mig en kopp te så vi höres kanske senare ikväll eller imorron:D.


en bild på mig och emma sen förra året på ökne:D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0